| Personlige kompetencer |
|
|
| Sociale kompetencer |
|
Hvis du er vild med at spille CS2, så er det her hold noget for dig!
Vi fokuserer på fællesskab, udvikling og glæden ved spillet.
Vi spiller både som enkeltspillere og som hold, og vi øver maps, aim, spiløkonomi, taktik og gamesense!
Du kan udvikle dig i dit eget tempo, så alle kan være med.
Træner Lasse hjælper med tips, øvelser og feedback undervejs, så du får noget ud af hver træning sammen med resten af holdet.
Vi spiller på PC´ere med RTX 3070, Ryzen 5 5600X og 32 GB RAM, så ingen lag eller forbindelsesproblemer!
Håber vi ses!
Lasse
Første gang er mandag d. 21. september 2026 kl. 16:00