Gå til sideindhold

CS2 ØVEBANEN (MANDAG)

Info
Holdet for dig, der gerne vil spille CS2 sammen med andre!
Tidsrum: Man. 16:00-17:40
Startdato: 21. september 2026
Slutdato: 14. december 2026
12 undervisningsgange
Aldersgruppe: Til og med 18 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 15
Ledige pladser: 15
Tilmelding fra: 4. september 2026 kl. 08:00
Tilmelding til: 30. juni 2027
Venteliste til: 30. juni 2027
Tilmeldingsstatus: Åbner snart for tilmelding

Mødetider
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere: Lasse Bach Bærholm

Personlige kompetencer
StjerneStjerneStjerneStjerneStjerne
Sociale kompetencer
StjerneStjerneStjerneStjerneStjerne
Svendborg Ungdomsskole
placeholder placeholder
E-sport 2. sal
placeholder placeholder
Abildvej 2
5700 Svendborg


Hvis du er vild med at spille CS2,  så er det her hold noget for dig!

 

Vi fokuserer på fællesskab, udvikling og glæden ved spillet.

Vi spiller både som enkeltspillere og som hold, og vi øver maps, aim, spiløkonomi, taktik og gamesense!

Du kan udvikle dig i dit eget tempo, så alle kan være med.

 

Træner Lasse hjælper med tips, øvelser og feedback undervejs, så du får noget ud af hver træning sammen med resten af holdet.

 

Vi spiller på PC´ere med RTX 3070, Ryzen 5 5600X og 32 GB RAM, så ingen lag eller forbindelsesproblemer!

 

Håber vi ses!

Lasse

 

Første gang er mandag d. 21. september 2026 kl. 16:00

Apricore logo