Gå til sideindhold

Erhvervspakker

HVAD KAN JEG (OGSÅ) BLIVE?

Vores erhvervspakker er tilbud til unge i 8.-10. klasse, som har svært ved at se sig selv i et uddannelsesperspektiv eller er i tvivl om, hvad de skal efter folkeskolen. Forløbet et støttet af Tietgenfonden.

Ved at præsentere erhverv, som mange måske ikke har kendskab til på forhånd, vil vi motivere og inspirere de unge, som af forskellige årsager er meget usikre på, hvad de skal efter folkeskolen.

En kombination af teambulding, grupperefleksioner, erhvervsbesøg, kreative og fysiske udfordringer samt inspirerende rollemodeller fra erhvervslivet, lader deltagerne udforske deres kompetencer og opdage nye talenter og interesser.

Aktiviteterne forløber over 6-7 uger på rullende dage med deltagere fra forskellige skoler og klassetrin.

Kontakt: kristian.bak.nielsen@svendborg.dk

JOB PÅ HAVET: