Gå til sideindhold
Om os / Job

UNDERVISER MED FLAIR FOR MOTORER OG MEKANIK

Vi leder lige nu efter undervisere til vores fritidshold, Sorte Fingre, som er et værksted for unge med interesse for motorer, mekanik og kubik. Er du én af dem?

Som underviser på Sorte Fingre, skal du have flair for motorer, scootere og mekanik og være god til at lære fra dig.

Du kommer til at arbejde med unge i aldersgruppen 13-18 år, som kommer frivilligt i deres fritid for at nørde i værkstedet (Porthusvej 71).

Du også være god til at lære de unge at kende, snakke med dem og generelt være et godt forbillede.
Mange af de unge har deres egne projekter med i værkstedet (fx scootere og havetraktorer), men du skal også være god til at finde på sjove projekter, som I kan lave sammen.

Du behøver ikke have erfaring med målgruppen, til gengæld skal du have kørekort.

Undervisningen starter i uge 39 (slut september) og løber frem til 1. april 2025.

Vi kan tilbyde:

2 ugentlige vagter (kl. 16-19) med mulighed for flere timer
God løn
Søde kolleger og unge

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning senest d. 17. maj 2024 til: cathri.jepsen@svendborg.dk

Elsker du at arbejde med teenagere?

Kan du udfordre dem både fagligt, socialt og møde dem med anerkendelse? Har du en hobby, eller er der et emne, du brænder for? Så er vi måske et sted for dig.

Send os en ansøgning, hvor du beskriver:

• Hvorvidt du kunne tænke dig at arbejde i klub, eller hvilke(t) fag du kunne tænke dig at undervise i
  • Hvilke dage og tidspunkter du har mulighed for at undervise
  • Din uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund.

Sendes til ungdomsskolen@svendborg.dk - vi glæder os til at høre fra dig!

Vi er et kommunalt fritidstilbud til unge mellem 7. klassetrin og 18 år. Derfor ligger arbejdstiden efter kl. 15 og derudover i weekender og ferier. Vi tilbyder en lang række aktiviteter, som du kan læse mere om her på siden.

Senest opdateret 15.04.2024 10:06 af NETE
Apricore logo