| Personlige kompetencer |
|
|
| Sociale kompetencer |
|
Er du vild med CS2 og vil du konkurrere med et hold i eSportsligaen?
Tryk tilmeld her!
Vi deltager i eSportsligaen som et hold, og vi spiller løbende kampe mod andre Ungdomsskolehold fra hele Danmark.
I sæsonen 24/25 tog vores hold både guld og sølv i B-slutspillet i Ung-Ligaen!
Vores træner, Lasse, sørger for at I øver jer i samarbejde, kommunikation og strategi, så I kan blive det stærkeste hold.
Det kræver ikke noget særligt niveau at være med. Det vigtigste er, at du lyst til at træne og øve dig for at blive bedre.
Vi spiller på PC´ere med RTX 3070, Ryzen 5 5600X og 32 GB RAM, så ingen lag eller forbindelsesproblemer!
Vi spiser gratis aftensmad sammen på Ungdomsskolen hver gang, så du behøver ingen madpakke.
Håber vi ses!
Lasse
Første gang er onsdag d. 23. september 2026 kl. 16:00